اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

  • قابلیت استفاده از

    پودر قهوه

    پودر قهوه

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

با دلونگی تلخی‌ها را شیرین کنیدقهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب است که افراد زیادی عادت به نوشیدن آن دارند. از این رو، دستگاه‌های قهوه‌ساز متعددی در بازار وجود دارد تا لذت نوشیدن قهوه و تهیه یک قهوه با کیفیت را برای افراد چندین برابر کند. اسپرسوساز دلونگی مدل EC685یکی از دستگاه‌های قهوه ساز بسیار خوب بازار است که عملکرد فوق‌العاده آن، این دستگاه را جز بهترین‌های بازار کرده است.

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685یک دستگاه ساده قهوه‌ساز است که تنها برای شما قهوه آسیاب شده را آماده سرو می‌کند. این دستگاه دارای ابعاد مناسب و جمع و جوری است که فضای زیادی را از کابینت آشپزخانه یا میز کارتان اشغال نمی‌کند. دلونگی یکی از برندهای خوشنام ایتالیایی در زمینه تولید محصولات خانگی است. تنوع محصولات دلونگی بسیار زیاد است و دستگاه‌های نوشیدنی ازجمله لوازم به نام این مجموعه است.

مشخصات فنی

مشخصات

حجم مخزن پودر قهوه

30گرم

حجم مخزن آب

1.2

حداکثر ارتفاع مجاز لیوان

10

قابلیت استفاده از

پودر قهوه

قابلیت تنظیم میزان بخار

دستی

نوشیدنی‌های قابل تهیه

آب جوش

اسپرسو

کاپوچینو

شیر گرم

سیستم ایمنی

سیستم خاموشی خودکار

تعداد نازل قهوه

دو عدد

شناسه کالا

2800000759636

نوع اسپرسو ساز

خانگی

فشار بخار

15

ظرفیت مخزن

1.2

پهنا

155

توان

1350 وات

عمق

265 سانتی‌متر

طول سیم

1.3 سانتی متر

ارتفاع

365 سانتی‌متر

طول

310 سانتی‌متر

جنس بدنه

استیل

وزن

4 کیلوگرم

ابعاد

310x155x365 سانتی‌متر

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
اسپرسوساز دلونگی مدل EC685، دستگاهی پیشرفته و قدرتمند است که با طراحی زیبا و ویژگی‌های فوق‌العاده، برای علاقمندان به قهوه سازی حرفه‌ای ساخته شده است. این دستگاه با دارا بودن یک مخزن آب با ظرفیت 1 لیتری، دو دکمه قابل برنامه‌ریزی برای استفاده راحت، سیستم خودکار شیردهی و قابلیت تهیه قهوه با چند نوع فرمت مختلف، توانسته است به یکی از پرفروش‌ترین اسپرسوسازهای دنیا تبدیل شود. با قابلیت گرم کردن لیوان و تهیه فوم شیر با کیفیت عالی، این دستگاه می‌تواند بهترین گزینه برای تهیه انواع قهو ...بیشتر
اسپرسوساز دلونگی مدل EC685