اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

  • قابلیت استفاده از

    پودر قهوه

    پودر قهوه

  • قابلیت‌ها

    امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل

    امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

طعم جدید قهوه با دلونگیقهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار محبوب است که افراد زیادی عادت به نوشیدن آن دارند. از این رو، دستگاه‌های قهوه‌ساز متعددی در بازار وجود دارد تا لذت نوشیدن قهوه و تهیه یک قهوه با کیفیت را برای افراد چندین برابر کند. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 یکی از دستگاه‌های قهوه ساز بسیار خوب بازار است که عملکرد فوق‌العاده آن، این دستگاه را جز بهترین‌های بازار کرده است.

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685یک دستگاه ساده قهوه‌ساز است که تنها برای شما قهوه آسیاب شده را آماده سرو می‌کند. این دستگاه دارای ابعاد مناسب و جمع و جوری است که فضای زیادی را از کابینت آشپزخانه یا میز کارتان اشغال نمی‌کند. دلونگی یکی از برندهای خوشنام بازار در زمینه دستگاه‌های نوشیدنی‌ساز است.

مشخصات فنی

مشخصات

حجم مخزن آب

1

قابلیت استفاده از

پودر قهوه

قابلیت تنظیم میزان بخار

دستی

نوشیدنی‌های قابل تهیه

اسپرسو

کافه لاته

کاپوچینو

قابلیت‌ها

امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل

سیستم ایمنی

سیستم خاموشی خودکار

تعداد نازل قهوه

دو عدد

شناسه کالا

2620153167217

فشار بخار

15

ظرفیت مخزن

1.1

توان

1350 وات

جنس بدنه

فلزی

وزن

5 کیلوگرم

ابعاد

35x17x35 سانتی‌متر

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685پرفروش‌ترین اسپرسو‌ساز برند محبوب دلونگی که بواسطه‌ی زیبایی و جنس خوب بدنه برندی پذیرفته‌شده در بین ایرانیان به حساب می‌آید. این قهوه‌ساز خانگی با طراحی شکیل زیبایی آشپزخانه‌ی شما را تضمین می‌کند. ابعاد کوچک 35x17x35، وزن 5 کیلوگرمی و جنس بدنه استیل با عمر بالا عامل اصلی محبوبیت این دستگاه دلونگی است. Delonghi ec685 دارای مخرن آب 1.1 لیتری در بخش پشتی است که برای تهیه چندین فنجان قهوه کافی می‌باشد. توان مصرفی اسپرسوساز دلونگی 1350 وات بوده و فشار ...بیشتر
اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685