بخار شوی کرشر مدل SC 1 Premium Floor Kit

  • مناسب برای شست‌و‌شوی

    زمین، شیشه، دیوار

    زمین، شیشه، دیوار

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

بخار شوی کرشر مدل SC 1 Premium 

 

بخارشوی کرشر مدل SC 1 Premium وسیله‌ای سبک و جمع‌وجور برای مصارف خانگی است. قیمت این وسیله بسیار مناسب و به‌صرفه است و برای استفاده از آن نیاز نیست که مدت زمان زیادی معطل شوید؛ چرا که این دستگاه سه دقیقه بعد از فشردن دکمه‌ی پاور، گرم و آماده‌ی استفاده می‌شود. این دستگاه شباهت زیادی به مدل SC 1 از کرشر دارد، اما با یک مزیت بزرگ همراه شده است. کرشر لوله‌ی خرطومی منعطف را به مدل SC 1 Premium افزوده است. به کمک این قطعه‌ی کاربردی، دسترسی راحت‌تری به نواحی مختلف خواهید داشت. 

 

 

طراحی این دستگاه بسیار کاربردی است و انواع مختلف سری‌ها و متعلقات، به‌آسانی به آن نصب می‌شود. این دستگاه برای تمیزکردن نواحی دردسترس یا با اضافه‌کردن لوله‌ها و شلنگ مخصوص برای نواحی دور از دسترس و کف زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد. دو لوله‌ی 45 سانتی‌متری در مجموع، دسترسی به شعاع 110 سانتی‌متر را برای کاربر ممکن می‌سازد.

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

18.6 × 12.7 × 32 سانتی‌متر

وزن

1.58 گرم

اقلام همراه محصول

شلنگ خرطومی
برس های مخصوص برای شستشوی سطوح مختلف
سری برس دار
نازل قدرتی
نازل دقتی
حوله
دستمال

طول سیم

3.8 سانتی متر

حداکثر توان مصرفی

1200

ظرفیت مخزن آب

0.2

مدت زمان مورد نیاز برای تولید بخار

3

مناسب برای شست‌و‌شوی

زمین

شیشه

دیوار

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
زندگی صنعتی استفاده از ابزار شستشوی مختلف مانند بخارشوها را به امری اجتناب‌‌ناپذیر تبدیل کرده است. با توجه به همین موضوع در چند سال گذشته تولیدکنندگان لوازم‌خانگی تولید بخارشوها را در ابعاد گوناگون در راستای کار خود قرار دادند. یکی از شرکت‌های مطرح در این عرصه شرکت آلمانی کرشر است که با تولید بخارشوی SC 1 Premium به رقابت با همتایان خود پرداخته است. بخارشوی کرشر وزنی حدودا 2 کیلوگرمی دارد و برای تمیز کردن سطوحی مانند زمین، شیشه و دیوار مناسب است.کارایی 4 طراحی 5 ارزش خرید 4 کیفیت ساخت 5 امکانات و قابلیت ها 5 نکات مثبتدارای نازل‌های متنوع برای شست‌وشوی نواحی مختلفدارای شلنگ خرطومی بلندنکات منفیمخزن آب کم حجم
بخار شوی کرشر مدل SC 1 Premium Floor Kit