بازگشت به محصولات
هود مخفی اریکسان مدل faraz سایز ۷۰
هود مخفی اریکسان مدل faraz سایز ۷۰ قیمت اصلی 2,450,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,984,500 تومان است.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9260/91

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات فنی

توضیحات صفحه نمایش

نمایشگر لمسی

طول سیم

120 سانتی‌متر

سایر توضیحات

7 برابر سرعت چرخش هوای گرم
که با کلیک بر روی دکمه ستاره دریایی می توانید چرخش هوا را سریع‌تر از سایر سرخ کن‌ها کنید. در ضمن با زدن این دکمه، استفاده از روغن را به حداقل رسانده و طعم غذای درحال پخت خود را خوشمزه تر کنید.

با چربی کمتری غذاهایتان را سرخ کنید
سرخ کن فیلیپس مدل HD 9260 به جای روغن از هوای گرم داخل دستگاه برای سرخ کردن استفاده می‌کند که این امر موجب می‌شود که از 90 درصد چربی کمتری در غذاهایتان استفاده کنید و لذت غذای سرخ شده کم روغن و تردتری را تجربه کنید.

غذای سالم خوش مزه‌ و تردتر
سرخ کن فیلیپس با قابلیت تکنولوژی تولید هوای گرم و با سرعت 7 برابر در مقایسه با بقیه محصولات برای سرخ کردن و تردتر سازی غذاها می‌باشد. در نهایت غذایی سالم با طعمی شگفت انگیز تجربه خواهید کرد.

ظرفیت 1.2 کیلوگرمی
سرخ کن فیلیپس HD 9260 با ظرفیت 1.2 کیلوگرمی برای استفاده‌های خانوادگی طراحی شده است که با خیال راحت می توانید در طول روز 5وعده غذایی در این سرخ کن درست کنید و لذت ببرید.

سرخ کن همه کاره
طراحی این سرخ کن، به گونه ایست که هیچ محدودیتی ندارد و می توانید مواد را سرخ، بریان، کباب و حتی دوباره گرم کنید.

تنظیمات مورد علاقه‌تان را ذخیره نمایید
برای درست کردن غذاهای مختلف، این غذاها نیاز به تنظیمات متفاوتی است که می توانید با استفاده از این سرخ کن، تنظیمات مدنظرتان را ذخیره کنید.

قابلیت شست و شو
سرخ کن فیلیپس مدلHD9260 به شما این امکان را می‌دهد تا سبد سرخ کن و بقیه قسمت‌هایی که جدا می‌شوند را به راحتی و بدون بروز مشکل شست و شو دهید.

کنترل دیجیتال
می‌توانید با کنترل و رابط دیجیتالی که سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS برای مصرف کنندگان فراهم آورده است به آسانی مدت زمان پخت، سیستم خاموش خودکار را تنظیم کنید.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9260، با قابلیت های فوق العاده ای که دارد می تواند باعث لذت شما از آشپزی شده و غذاهای لذیذی را برایتان درست کند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
سرخ کن فیلیپس HD9260 یکی از انواع با کیفیت و طراحی فوق العاده محصولات فیلیپس میباشد. که در ادامه به مزایای این محصول پر قدرت میپردازیم. نوع دستگاه سرخ کن کم روغن و بدون روغن، توان مصرفی 1900 وات، کارکرد (چند کاره )، انواع عملکردهایی که برای شما انجام میدهد (پخت سیب زمینی، اسنک، مرغ، جوجه، همبرگر، گوشت، کیک، سبزیجات، نان …)،ظرفیت حجم کاسه سرخ کن PHILIPS (حداکثر ظرفیت مواد غذایی سیب زمینی تازه 1.2 کیلو گرم)، ظرفیت حجم روغن: 7 میلی لیتر (برای 1.2 کیلو گرم سیب زمینی)، حجم به تعد ...بیشتر
سرخ کن فیلیپس مدل HD9260/91