سرخ کن پرینسس مدل 182611

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

معرفی سرخ کن پرینسس مدل 182611سرخ‌کن «پرینسس» مدل «182611» یکی از محصولات کارآمد ساخت این شرکت است که برای آماده‌سازی سریع اسنک‌های خوشمزه‌ی خانگی کاربرد دارد. این محصول از بدنه‌ی استیل مستحکم با خاصیت ضدزنگ ساخته شده و دسته‌های پلاستیکی مقاوم دارد. فیلتر دستگاه از نوع فیلترهای دائمی است و امکان تعویض آن وجود ندارد. 

 

 

نحوه‌ی عملکرد این سرخ‌کن بسیار ساده است و هر کسی به‌راحتی می‌تواند با آن کار کند. نشانه‌های راهنمایی که در قسمت جلویی سرخ‌کن نوشته شده است، کاربر را در میزان دما و زمان‌بندی مناسب برای تهیه‌ی انواع مواد سرخ‌شده راهنمایی می‌کند. با استفاده از سبد سرخ‌کن همراه دستگاه می‌توانید انواع موادغذایی را در روغن شناور کنید. این سبد توری دسته‌ی فلزی دارد که گذاشتن و برداشتن آن را به‌آسانی و بدون خطر سوختن و آسیب‌دیدن دست امکان‌پذیر کرده است.این سرخ‌کن برای تهیه‌ی فوندو هم مناسب است. فوندو نوعی غذا است که در آن قطعات کوچک گوشت، مرغ، پنیر یا مواد غذایی دیگر در ظرفی از روغن یا سس داغ فرو می‌روند. در بسته‌بندی دستگاه مدل 182611 شش چنگال مخصوص فوندو قرار دارد که به شما در تهیه‌ی یک خوراک خوشمزه‌ و دلچسب کمک می‌کند. می‌توانید با روشن‌گذاشتن دستگاه و تنظیم دما در کمترین حالت، فوندو را به صورت داغ و در مخزن سرخ‌کن سرو کنید. 

 

دو دکمه‌ی ولومی روی بدنه‌ی سرخ‌کن برای روشن‌کردن دستگاه و تنظیم دمای آن کاربرد دارند و چراغ نشانگر کوچکی هم در این قسمت قرار گرفته است که وضعیت آماده‌به‌کار دستگاه را مشخص می‌کند. دمای روغن قابل تنظیم تا حداکثر 190 درجه‌ی سانتی‌گراد است. دقت داشته باشید سرخ‌کن 182611 فاقد تایمر است و در حین استفاده باید حواستان به زمان سپری‌شده باشد. درِ سرخ‌کن دارای پنجره‌ی شفافی است که مشاهده‌ی عملکرد دستگاه را بدون نیاز به بازکردن در ممکن کرده است.

مشخصات فنی

مشخصات کلی

ابعاد

306 × 221 × 277 سانتی‌متر

وزن

2.11 گرم

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
دستگاه‌های سرخ‌کن از لوازم کاربردی خانگی هستند که امکان تهیه‌ی موادغذایی خوشمزه  و سرخ‌شده را در مدت‌زمانی کوتاه فراهم کرده‌اند. سرخ‌کن‌ها از لوازم ضروری خانه برای خانواده‌هایی که فرزندان کوچک دارند یا تمام دوستداران مرغ سوخاری، سیب‌زمینی سرخ‌کرده و حتی در این مورد خاص علاقه‌مندان به فوندو محسوب می‌شوند!کارایی 4 طراحی 3 ارزش خرید 4 کیفیت ساخت 3 امکانات و قابلیت ها 3 نکات مثبتسیستم ضدبو
سرخ کن پرینسس مدل 182611