کف ساز شیر کروپس مدل XL1008
کف ساز شیر کروپس مدل XL1008 قیمت اصلی 4,880,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,290,000 تومان است.
بازگشت به محصولات

سماور برقی دنیای استیل نوری مدل 10bb fullگنجایش 6 لیتر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

27×33 سانتی‌متر

وزن

4200 گرم

جنس بدنه

استیل 304 استنلس

ظرفیت

6 لیتر

امکانات و قابلیت‌ها

آپشن ها:
1- شیر برنجی: از جنس تمامآ برنج می باشد و مخصوص آب گرم می باشد ؛ در مصارف صنعتی از آن استفاده می گردد و دارای شلنگ نمره ی 6 (یخچال ساید) بهاندازه ی 2 متر می باشد.
2- آبگیری خودکار سماور(فولیتر برنجی) شناور کاملا برنجی که بوسیله شلنگ نمره 6 یخچالی به آب شهری وصل می شود و بصورت خودکار با هر بار برداشتن آبجوش به همان میزان به سماور آب اضافه می شود.
3- (دستگاه قطعکن):وظیفه آن قطع برق و خاموش شدن سماور می باشد ؛ در زمانیکه به هر دلیلی سماور بدون آب میماند و نمیگذارد که به المنت آسیب برسد.
4- قوری کوچک 5 کاپ هر کاپ مقدار یک لیوان آب می باشد.
5- فیلتر تصویه : تصویه آب از هر گونه آلودگی ؛ شن ؛ جلبک ؛ شفاف سازی آب ؛ مزه ؛ رنگ و بو
دارای واشر سیلیکنی بهداشتی می باشد که در رنگ و مزه آب تغییری ایجاد نمی کند.
ابعاد:33 ارتفاع و قطر27
گنجایش مخزن: 6 لیتر

مزایای سماور ها از نظر خطرات سوختگی در اثر چپ شدن سماور
سماورهای برقی و گازی طرح ترموس دنیای استیل نوری :
به علت داشتن دهنه ی ورودی آب به قطر 9 سانت باعث می شود تا در موقع چپ شدن سماور از نظر ایمنی مقدار خروج مایع از سماور به اندازه یک لیوان آب باشد تا خطر سوختگی توسط ریختن آب بر روی انسان را جلوگیری کند و خیلی ناچیز باشد که این خیلی حائز اهمیت می باشد.
ولی در سماورهای تک جداره کل مایع به صورت یک دفعه خارج شده و حجم خروجی مایع باعث سوختگی خیلی بزرگتر و تعداد نفرات بالاتر خواهد شد و اصلا قابل مقایسه با احتمال سوختگی با سماورهای برقی دوجداره نیست.
سماورهاى دنياى استيل نوری:

از جنس استيل 304 استنلس استيل براق ضد آب
جنس استيل سماور بايد استيل 304 ضد آب باشد كه تنها راه شناخت آن ؛ زدن آهنربا به سماور است اگر آهنربا به استيل نچسبد يعنى جنس سماور شما استيل 304 مي باشد ؛ در غير اينصورت جنس سماور شما كيفيت ندارد.
داراى دسته هاى باكاليت نسوز مي باشد.
داراى شير برنجى مخصوص آبگرم مي باشد،اگر شير سماور شير آبگرم نباشد ظرف مدت يكماه چكه ميكند و شير از بين ميرود.
ضخامت ورق شش دهم سنگين.
داراى جاى قورى و فيلتر بر روى سماور.
دو جداره بوده و بين جداره ها پلمپ مي باشد بدون اينكه ذره اى بخار از مخزن سماور وارد جداره ی داخلى سماور شود كه همين امر باعث مي شود ؛ مايع در سماور تا 5ساعت در همان دماى جوش باقى بماند كه باعث مي شود سماور هر دو ساعت یکبار 10 ثانيه روشن شده و خود را بدماى مناسب برساند و سپس خاموش شود ؛ برق به صورت بهينه و كنترل شده مصرف شود و به همين دليل حائز اهميت مي باشد .
در صورتى كه بين جدارها پلمپ نباشد ذره اى بخار ؛ بين جداره سماور ورود پيدا كند سماور خاصيت فلاسك بودن خود را از دست داده و برق زيادى مصرف ميكند و همينطور ايمنى لوازم برقى از بين رفته و حتى خطر برق گرفتگى نيز وجود دارد.

داراى ترموستات 16 کیلو وات صنعتی و المنت 1000 وات استيل 316L ضد خورندگی و بدون آمپر کشیدن با نشان مصرف Aانرژی بصورت بهینه و تنها المنتی می باشد که درون آب کار کرده و خراب نمی شود .

دارای كابل ارت دار استاندارد.

سیم کشی سماور باید از سیم های نسوز باشد با نمره فنی 2 و توسط فیش های مرغوب برنجی قلع دار ضخیم متصل شده که توسط وارنیش های نسوز ابریشمی پوشانده شده اند از نظر فنی کاملا ایمن و استاندارد و همین امر باعث میشود سیم کشی آمپر نکشیده و صدمه نبیند.

نکته خیلی مهم:
سماورهای دنیای استیل دارای المنت از جنس استیل 316Lسفارشی که در بازار وجود ندارد وتنها المنتی می باشد که در آب مقاوم بوده و خراب نشده و آمپر نمی کشد فقط در صورتی که سماور بدون آب بماند المنت داغ باشد و در همان داغی المنت آب سرد روی المنت ریخته شود المنت ترک خورده و پف کرده و حجیم می شود از بین میرود که شامل گارانتی نمیشود در این صورت و قابل رویت می باشد در غیر اینصورت برای سماور اتفاقی نمی افتد.

ابزار مخصوص لوازم برقی

ترموستات

شامل ظروف

قوری چای

محدوده ظرفیت سماور

5 تا 10 لیتر

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
سماور برقی دنیای استیل نوری مدل 10bb fullگنجایش 6 لیتر