فیلتر دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Smart 4

  • تعداد مراحل فیلتراسیون

    1

    1

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

ابعاد

32x20x20 میلی‌متر

وزن

500 گرم

نوع فیلتر

کربن پودری (Carbon Active)

مورد استفاده در

دستگاه تصفیه کننده هوا

مواد فیلتر شونده

لایه اول: این لایه یک صافی اولیه است که ذرات بزرگ مانند مو، گرد و خاک، پشم حیوانات و غیره را جدا می‌ کند. این لایه باعث می ‌شود که فشار بر روی لایه ‌های بعدی کمتر شود و عمر آن‌ ها طولانی ‌تر بماند. این لایه قابل شستشو است و می ‌توانید آن را با آب گرم و صابون تمیز کنید.

لایه دوم: این لایه یک فیلتر HEPA است که ذرات ریز مانند PM2.5، PM10، گرده، باکتری، ویروس و غیره را حذف می ‌کند. این لایه با استفاده از الیاف پلی ‌پروپیلن با راندمان بالا، قادر است تا 99.97 درصد ذرات با اندازه کمتر از 0.3 میکرومتر را فیلتر کند. این لایه بهبود کارآیی دستگاه تصفیه هوا را به شدت افزایش می‌ دهد و سلامت ریوی شما را حفظ می کند.

لایه سوم: این لایه یک فیلتر فعال کربن است که بوهای نامطبوع، فرمالدئید، بنزن، تولوئن و غیره را از هوا جذب می ‌کند. این لایه با استفاده از ذرات کربن فعال با قطر 0.9 میلی‌ متر، قادر است تا گازهای مضر و بدبو را به طور کامل از هوا پاک کند. این لایه باعث می‌ شود که هوای خانه شما تازه و خوشبو بماند.

عمر مفید فیلتر

6 ماه

میزان فیلتراسیون آلاینده‌ها و میکروب‌ها

1

تعداد مراحل فیلتراسیون

1

مواد اضافه‌شونده به هوا

ندارد

سایر توضیحات

فیلتر تصفیه هوا شیائومی Air Purifier 4 Filter دارای طول عمر تقریبی 6 تا 12 ماه است و بستگی به شرایط محیطی و استفاده دارد. شما می‌ توانید از اپلیکیشن Mi Home برای مشاهده وضعیت فیلتر و زمان تعویض آن استفاده کنید. این فیلتر با قطر 20 سانتی‌ متر و ارتفاع 29 سانتی‌ متر، به راحتی در دستگاه تصفیه هوای شما قرار می‌ گیرد و نصب آن بسیار آسان است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
فیلتر دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Smart 4