پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020WKAI

  • گرید انرژی

    A+

    A+

  • قابلیت‌های پنکه

    تایمر

    تایمر

  • نحوه چرخش پنکه

    به چپ و راست

    به چپ و راست

  • تعداد پره

    چهار پره

    چهار پره

  • جنس پره

    پلاستیک

    پلاستیک

  • تعداد تنظیمات سرعت پنکه

    سه

    سه

فروشنده

2,829,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

پنکه دیواری پارس خزر مدل es7020wkaiپنکه‌های دیواری از جمله ابزارهای مهمی هستند که به منظور ایجاد تهویه مناسب در فضاهای داخلی استفاده می‌شوند. پنکه‌ دیواری علاوه ‌بر اینکه به تنظیم دما و تهویه فضا کمک می‌کند، به زیبایی و کارایی فضا نیز می‌افزاید. یکی از محصولات مطرح در زمینه پنکه دیواری، پنکه دیواری پارس خزر مدل es7020wkai به حساب می‌آید.

پنکه دیواری پارس خزر مدل es7020wkai با طراحی ساده و زیبا، مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. این مدل از پنکه دیواری، با عملکرد قوی و کیفیت ساخت معقول، قادر است تهویه مناسب و منظم در هر نقطه از فضای داخلی فراهم کند. با توجه به ابعاد مناسب و نصب آسان، این پنکه دیواری در انواع فضا از جمله اتاق‌های مسکونی، اداری، تجاری و حتی فضاهای عمومی مانند رستوران‌ و فروشگاه قابل استفاده است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد مدل ES7020WKAI شامل پنج سرعت تنظیم، سیستم صفحه نمایش لمسی، تایمر خاموشی قابل تنظیم، و حالت تهویه هوشمند است. همچنین، با قدرت موتور قوی و سر صدای کم، این پنکه دیواری باعث تهویه بهتر و آرامش بیشتر در محیط‌های مختلف می‌شود.

مشخصات فنی

مشخصات کلی

ابعاد

47x24x46 سانتی‌متر

وزن

4.8 گرم

شناسه کالا

6260455730714

گرید انرژی

A+

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020WKAI ساخت کارخانه محبوب ایرانی پارس خزر است. با نصب این پنکه دیواری بر روی دیوار، فضای اتاق شما برای قرار دادن وسایل دیگر اشغال نخواهد شد. حجم باد دهی 56 متر مکعب بر دقیقه است و این پنکه دارای پایه‌‌ای ساخته شده از پلاستیک مرغوب و فلز است. این پنکه قابلیت چرخش اتوماتیک داشته و همچنین زاویه وزش باد آن را نیز می‌توان تنظیم کرد. پره های پنکه ES7020WKAI پارس خزر نیز 4 تایی و از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند. پنکه‌های دیواری برای خنک کردن اتاق‌های کوچک ب ...بیشترکارایی 4 طراحی 4 ارزش خرید 4 کیقیت ساخت 4 امکانات و قابلیت ها 4
پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020WKAI

2,829,000 تومان