کولر آبی جنرال مدل 2800 SA

  • جنس بدنه

    آهن

    آهن

  • حجم کولر

    2800

    2800

  • مناسب برای متراژ

    بین ۳۰ تا ۵۰ متر مربع ( کولرهای با حجم ۲۰۰۰ تا ۲۸۰۰)

    بین ۳۰ تا ۵۰ متر مربع ( کولرهای با حجم ۲۰۰۰ تا ۲۸۰۰)

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ویژگی‌هاکولر آبی جنرال مدل ۲۸۰۰ SAیک کولر آبی از نوع پوشالی است که با ابعاد ۶۰x۵۰x۶۰ سانتی‌متر و وزن 9 کیلوگرمی خود در دسته کولرهای آبی متوسط قرار می‌گیرد. جنس این کولر از آهن است و در برابر ضربه، آسیب‌های جوی و رطوبت بسیار مقاوم است.

حجم این کولر حدود ۲۸۰۰ CFMفوت مکعب بر دقیقه است و این به آن معناست که برای خنک کردن فضایی با حداکثر مساحت 30 متر مربع کارآمد است. میزان ورودی آب در این کولر آبی 44200 اینچ است که این عدد برای این دستگاه مطلوب به حساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های کولر آبی جنرال مدل ۲۸۰۰ SA میتوان به حداکثر قدرت باددهی 2800 متر مکعب بر ساعت اشاره کرد. این عدد به این معناست که این کولر میتواند در هر ساعت باد خنکی با حجم 2800 مترمکعب را وارد فضای داخلی خانه کند. این کولر دارای پمپی با قدرت ۲۸۰۰ HP است.وظیفه این پمپ انتقال آب از مخزن به پوشال‌هاست تا هوا از طریق آن‌ها عبور کند و با تماس با آب، تبخیر اتفاق بیافتد. این عمل باعث خنک شدن هوا می‌شود و هوای خنکتر و باشدت‌تر به فضای داخلی منتقل می‌شود. پمپ‌های کولر آبی به صورت اتوماتیک کنترل می‌شوند و در هنگام فعال شدن این کولر مانند سایر کولرهای آبی، پمپ آب همچنین به طور خودکار فعال می‌شود تا آب به پدها رسانده شود و هوا را خنک کند. وقتی که کولر آبی خاموش می‌شود، پمپ نیز خودکار خاموش می‌شود و انتقال آب متوقف می‌گردد. پمپ آب باعث تداوم جریان آب در کولر آبی می‌شود.

مشخصات فنی

مشخصات

وزن خالص

9 کیلوگرم

جنس بدنه

آهن

حجم کولر

2800 CFM(فوت مکعب بر دقیقه)

ولتاژ ورودی برق

220 ولت

مناسب برای متراژ

بین 30 تا 50 متر مربع ( کولرهای با حجم 2000 تا 2800) (متناسب با شرایط محیط)

حداکثر قدرت باددهی

2800 متر مکعب در ساعت

قدرت پمپ

2800 (hp)اسب‌ بخار

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کولر آبی جنرال مدل 2800 SA یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت جنرال است. حجم این کولر آبی با مقدار 2800 CFM (فوت مکعب بر دقیقه) مناسب و کارآمد است. این حجم برای خنک کردن فضاهایی تا 30 مترمربعی بسیار مناسب است. با این حجم باددهی، کولر آبی می‌تواند هوای خنک را وارد فضا کرده و محیط را به خوبی خنک کند. بدنه این کولر از آهن ساخته شده، جنس آهن این کولر نیز به عنوان ماده‌ای مقاوم و سخت، نقطه مثبت کولر آبی جنرال مدل 2800 SA محسوب می‌شود . آهن باعث می‌شود که بدنه کولر آبی مقاومت بیشتری ن ...بیشتر
کولر آبی جنرال مدل 2800 SA