کولر آبی مدل 1M Basic

  • جنس بدنه

    پلیمر

    پلیمر

فروشنده

1,044,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ابعاد، وزن و جنس کولر آبیکولر آبی مدل 1M Basic دارای طول و عرض و ارتفاع 17 سانتی‌متر و وزن خالص 650 گرم است. بنابراین این ابعاد و وزن سبب حمل و نقل و جابه‌جایی راحت این دستگاه می‌شود. از ویژگی‌های منحصربفرد کولر آبی مدل 1M Basic میتوان به طراحی و ظاهر فیزیکی آن اشاره کرد که بسیار مینیمال و جذاب است. این کولر مینیمال دارای بدنه‌ای از جنس پلیمر و پلاستیک ABS است. شما می‌توانید این کولر را بر روی میز کار و یا اُپن آشپرخانه خود قرار دهید و برای خنک کردن فضاهای کوچک مانند اتاق و آشپزخانه از آن استفاده کنید.

لبه‌های بدنه این دستگاه کاملا کرو است و در وجه کناری آن ال‌ای‌دی رنگی تعبیه شده که دارای 7 رنگ است و ظاهری منحصربفرد به این کولر می‌بخشد. دکمه روشن/ خاموش دستگاه نیز در وجه بالایی آن به صورت یک دکمه بزرگ دایره‌ای شکل قرار دارد. دو دکمه تنظیم شدت باد و تغییر رنگ نور نیز بالای دکمه پاور کولر قرار دارد. شما می‌توانید با پر کردن مخزن این کولر آبی، برای مدت 8 ساعت بی وقفه از خنکای آن استفاده کنید. محل ریزش آب درون مخزن نیز در سمت راست کولر تعبیه شده‌است.

مشخصات فنی

مشخصات

وزن خالص

750 کیلوگرم

جنس بدنه

پلیمر

ولتاژ ورودی برق

5 ولت

دهانه خروجی باد

16×16 سانتی‌متر

سایر توضیحات

لطفاَ جهت جلوگیری از نشت ناخواسته آب مخزن، درصورت خاموش نگهداشتن دستگاه، مخزن را خالی کنید. ورودی دستگاه 5V/2.0A بوده، متریال ABS مرغوب است، فیلترها از خاصیت یونیزان نانوسیلور با جذب ریزگردها بهره می برند، طراحی دستگاه ضد نشت آب است. ال.ای.دی دستگاه در 7 رنگ متفاوت تغییر رنگ می دهد، مصرف دستگاه بسیار بهینه بوده و با پاوربانک های معمول بازدهی قابل قبولی دارد. تفاوت دمای ایجاد شده حدود 5 درجه خنک تر از محیط است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
این روزها کولرهای رومیزی و همراه و دستگاه های کوچک خنک کننده فضای شخصی و محدود، طرفداران بسیاری دارد. در طراحی و ساخت دستگاه Mini Cool از کیفیت انحصاری و متریال دلچسب و پلتفرم‌های رایج ساخت دستگاه های خنک کننده کوچک استفاده شده است، با این تفاوت که مشکل نشت آب و قدرت خروجی فن اصلاح گردیده و بهینه شده است. دستگاه ارائه شده به صورت سفارشی تحت برند MiniCool، یک کولر/فن قابل حمل با خروجی باد محدود (پرتاب باد حدود 2 متر) با کاهش دمای متوسط (حدود 3 درجه خنک تر از محیط) است که با پا ...بیشتر
کولر آبی مدل 1M Basic

1,044,000 تومان