کولر آبی 3500 برفاب مدل BF3R

  • جنس بدنه

    گالوانیزه

    گالوانیزه

  • حجم کولر

    3500

    3500

  • مناسب برای متراژ

    بین ۵۰ تا ۷۰ متر مربع (کولرهای با حجم ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰)

    بین ۵۰ تا ۷۰ متر مربع (کولرهای با حجم ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰)

فروشنده

6,250,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کولر آبی 3500 برفاب مدل BF3Rکولر آبی 3500 برفاب مدل BF3R  از دسته کولرهای آبی قرار می‌گیرد. این کولر با بدنه‌ای از ورق گالوانیزه بادوام ساخته شده است. در نظر گرفته شده که کولرهای آبی به طور معمول در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارند، بنابراین مقاومت بدنه در برابر این نور ضروری به نظر می‌رسد.
پوشش بدنه کولر آبی مدل BF3-R از ورق گالوانیزه، در برابر اشعه‌های UV محافظت کرده و از افت کیفیت و پوسیدگی دستگاه جلوگیری می‌کند. مجهز شدن این کولر آبی با موتور باکیفیت باعث افزایش بازده و کارایی در فرآیند سرمایش می‌شود که تأثیر مثبت و قابل توجهی دارد. دوام بالا و عمر مفید طولانی، از جمله ویژگی‌های مهم موتورهای استفاده شده در محصولات شرکت برفاب می‌باشد. توان موتور این کولر آبی معادل یک سوم اسب بخار است.
کولر آبی 3500 برفاب مدل BF3R از ورق گالوانیزه با کیفیت ساخته شده است. این مدل برای استفاده در منازل و محیط‌های اداری مناسب بوده و همچنین دارای هوادهی مناسبی است. دریچه‌ی هوا در این مدل از جنس بغل زن بوده و ابعاد آن 35*34.5 سانتی‌متر می‌باشد. به دلیل افزایش رطوبت در محیط، از ترک خوردن وسایل چوبی جلوگیری می‌کند.
بین مزایای کولر آبی BF3-R می‌توان به قیمت مناسب، وجود کلید RCD یا RCCB  (کلید محافظ جان)، موتور باکیفیت، مصرف بهینه انرژی، کارایی سرمایشی قابل قبول، و نصب و نگهداری آسان اشاره کرد.
 

مشخصات فنی

مشخصات

وزن خالص

49.5 کیلوگرم

جنس بدنه

گالوانیزه

حجم کولر

3500 CFM(فوت مکعب بر دقیقه)

ولتاژ ورودی برق

220 ولت

مناسب برای متراژ

بین 50 تا 70 متر مربع (کولرهای با حجم 3000 تا 3500) (متناسب با شرایط محیط)

دهانه خروجی باد

350 × 345 سانتی‌متر

حداکثر قدرت باددهی

4100 متر مکعب در ساعت

قدرت پمپ

1/60 (hp)اسب‌ بخار

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کولر آبی 3500 برفاب مدل BF3R از دسته کولرهای آبی قرار می‌گیرد. این کولر با بدنه‌ای از ورق گالوانیزه بادوام ساخته شده است. در نظر گرفته شده که کولرهای آبی به طور معمول در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار دارند، بنابراین مقاومت بدنه در برابر این نور ضروری به نظر می‌رسد. پوشش بدنه کولر آبی مدل BF3-R از ورق گالوانیزه، در برابر اشعه‌های UV محافظت کرده و از افت کیفیت و پوسیدگی دستگاه جلوگیری می‌کند. مجهز شدن این کولر آبی با موتور باکیفیت باعث افزایش بازده و کارایی در فرآیند سرمایش ...بیشتر
کولر آبی 3500 برفاب مدل BF3R

6,250,000 تومان