کولر آبی 5000 برفاب مدل BF5-O/PLUS

  • جنس بدنه

    پلاستیک

    پلاستیک

  • حجم کولر

    5000

    5000

  • مناسب برای متراژ

    بین ۷۰ تا ۱۲۰ متر مربع (کولرهای با حجم ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰)

    بین ۷۰ تا ۱۲۰ متر مربع (کولرهای با حجم ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰)

فروشنده

10,300,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ابعاد، وزن، جنس کولرکولر آبی برفاب مدل BF5-O/PLUSE دارای طول 84 سانتی‌متر، عرض 45 سانتی‌متر و ارتفاع 135 سانتی‌متر است. این کولر با وزن 100 کیلوگرمی خود در دسته کولرهای بزرگ و سنگین قرار دارد و یکی از مهمترین مصارف آن استفاده در مراکز تجاری و اداری است. ظاهر این کولر با سایر کولرهای آبی متفاوت است و طراحی منحصربفردی دارد. جنس بدنه این کولر از پلاستیک مقاوم ABS است. ABS یک نوع پلیمر ترکیبی است که از مخلوطی از سه ماده‌ی اصلی، یعنی آکریلونیتریل، بوتادین و استایرن تشکیل می‌شود. این ماده معمولاً به عنوان یک پلاستیک مهندسی به کار می‌رود و در صنایع مختلف برای ساخت قطعات مقاوم و با کیفیت به‌کار می‌رود.

مزایای استفاده از ABS در ساخت بدنه کولر آبی:

 ABS مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و ضربات دارد، بنابراین بدنه کولر آبی قوی‌تر و مقاوم‌تر خواهد بود و از خوردگی در برابر مواد شیمیایی یا آب تحت تأثیر نمی‌افتد، که این ویژگی باعث افزایش عمر مفید کولر آبی می‌شود. ABS به‌راحتی رنگ‌آمیزی می‌شود و می‌توان آن را به رنگ‌های مختلف تغییر داد، بنابراین کولر آبی‌های با بدنه‌ی ABS می‌توانند ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند. همچنین ABS از جمله پلاستیک‌های سبک وزن محسوب می‌شود، که این ویژگی باعث سهولت در جابجایی کولر آبی می‌شود.

مشخصات فنی

مشخصات

وزن خالص

10 کیلوگرم

جنس بدنه

پلاستیک

حجم کولر

5000 CFM(فوت مکعب بر دقیقه)

ولتاژ ورودی برق

220 ولت

گرید انرژی

A

مناسب برای متراژ

بین 70 تا 120 متر مربع (کولرهای با حجم 4000 تا 6000) (متناسب با شرایط محیط)

حداکثر قدرت باددهی

3400 متر مکعب در ساعت

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کولر آبی برفاب مدل BF5-O/PLUSE، یک دستگاه تهویه محیطی کارآمد و قدرتمند است که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان یک گزینه برتر در دستگاه‌های خنک‌کننده شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته این کولر آبی پرتابل، ظرفیت بالای خنک کنندگی آن است. با ظاهری زیبا و طراحی کاربردی، این دستگاه توانایی خنک کردن محیط‌های مختلف را با کارایی بالا دارد. این کولر مجهز به پدهای سلولزی در دیواره‌های داخلی خود است، که به تحقق کارایی بیشتر در سرمایش کمک می‌کنند. پدهای سلولزی با ...بیشتر
کولر آبی 5000 برفاب مدل BF5-O/PLUS

10,300,000 تومان