بازگشت به محصولات
گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2531
گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2531 قیمت اصلی 3,299,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,149,000 تومان است.

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD100141 TurboMix

فروشنده

2,230,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

طراحی و ساختسری چهارگوش و منحنی گوشت‌کوب با سوراخ‌های بزرگ در طرفین طراحی شده است که مانع از ایجاد خلاء در داخل سری و چسبیدن آن به کف ظرف هنگام کار می‌شود. این دستگاه دارای تیغه‌ای دوپره‌ای از جنس استیل ضدزنگ با شست‌وشوی آسان است؛ حتی می‌توانید آن را داخل ماشین ‌ظرف‌شویی بشویید. ضد‌زنگ‌بودن تیغه باعث می‌شود در درازمدت، طعم موادغذایی تغییر نکند و کیفیت آن کاهش نیابد. این گوشت‌کوب به‌طورکلی جای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی‌کند؛ اما شما می‌توانید برای بهره‌بردن بهینه از فضا، پس از استفاده، آن را به دیوار آویزان کنید؛ به این منظور دسته‌ی کوچکی در بالای گوشت‌کوب برقی تعبیه شده است. پایه‌ی دستگاه به‌راحتی جدا می‌شود و قابل‌شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی است. به یاد داشته باشید هرگز موتور دستگاه را در تماس مستقیم با آب قرار ندهید و برای تمیزکردن آن از پارچه‌ی نم‌دار استفاده کنید.

همراه این دستگاه یک لیوان بزرگ 800 میلی‌لیتری عرضه می‌شود. لبه‌ی لیوان با انحنای خفیفی طراحی شده است تا بتوان مواد را به‌راحتی از آن خالی کرد. جنس لیوان از پلاستیک مرغوب و شفاف است و می‌توان در آن انواع اسموتی و مخلوط‌های مختلف را تهیه کرد.

مشخصات فنی

مشخصات

سایر توضیحات

– دارای حلقه جهت آویزان کردن

ابعاد

قطر 6.5 و ارتفاع 38 سانتی‌متر

وزن

0.5 گرم

اقلام همراه محصول

– لیوان مندرج پلاستیکی

جنس بدنه

پلاستیک

توان

350 وات

تعداد تنظیمات سرعت

1 سرعت

جنس تیغه ها

استیل ضد زنگ

حجم لیوان

0.8

امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

شامل ظروف

لیوان

جنس میله

پلاستیک

تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب

دو پره

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه‌های امروزی گوشت‌کوب برقی است. این محصولات در دو نوع تک‌کاره و چندکاره طبقه‌بندی می‌شوند. گوشت‌کوب برقی «مولینکس»  (Moulinex)مدل «DD100141» محصولی تک‌کاره است که با وجود ابعاد کوچک و جمع‌وجور خود می‌تواند دستیاری کاربردی و پرفایده در آشپزخانه باشد. در ادامه به خصوصیات کلیدی این محصول می‌پردازیم.عملکرد 3 کیفیت ساخت 4 امکانات و قابلیت ها 3 طراحی ظاهری 3 ارزش خرید به نسبت قیمت 4 نکات مثبتقابلیت آویزان کردن
گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD100141 TurboMix

2,230,000 تومان