گیرنده بلوتوثی جوی روم مدل Wireless Receiver CB1

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

مشخصات فنی

مشخصات

سایر توضیحات

طراحی مگنتی :
گیرنده بلوتوثی جویروم به صورت مگنتی طراحی شده است تا بتوانید راحت ترآن را در قسمت های مختلف داشبورد قرار دهید. برای این منظور یک پد آهنربایی برچسب دار کوچک در پک محصول موجود است که می توانید آن را در محل مورد نظر بچسبانید و با کابل AUX داخل بسته محصول آن را به سیستم صوتی وصل کنید.
اندازه فوق العاده کوچک این دستگاه سبب شده است یک همراه همیشگی باشد و در همه جاه همراه شما باشد. ابعاد این گیرنده بلوتوثی 51.4x35x13.4 میلیمتر و وزن آن تنها 30 گرم است.

باتری :
باتری استفاده شده در گیرنده بلوتوثی جویروم JR-CB1 با ظرفیت 300mAh در عرض 2 ساعت شارژ می شود و بعد از آن تا 16 ساعت برای مکالمه یا 22 ساعت برای پخش موسیقی شارژدهی خواهد داشت. ضمن اینکه 27 ساعت در حالت آماده باش می ماند. این اعداد برای حجم صدای 70درصد اندازه گیری شده است.
گیرنده بلوتوثی جویروم با استفاده از درگاه Type C شارژ می شود.

اقلام همراه :
در کنار گیرنده بلوتوثی 1عدد پد آهنربایی، 1عدد کابل با کانکتور 3.5mm، یک نازل 3.5mm و1عدد کابل Type C قرار دارد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
یرنده بلوتوث Joyroom JR-CB1 AUX Car Bluetooth Receiver Dual Connection : برای دستگاه های پخش صوت قدیمی که دارای درگاه AUX هستند اما بلوتوث ندارند اجرای موسیقی به صورت وایرلس امکان پذیر نیست و با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از کاربران از گوشی خود برای شنیدن موسیقی استفاده می کنند؛ ممکن است این محدودیت چندان جالب به نظر نرسد. گیرنده بلوتوثی Joyroom JR-CB1 Bluetooth Wireless Receiver می تواند این محدودیت را برداشته تا با اتصال به درگاه AUX بتوانید به صورت بلوتوثی موسیقی خو ...بیشتر
گیرنده بلوتوثی جوی روم مدل Wireless Receiver CB1