یخچال و فریزر دوقلو 16 فوت گرویتی مدل RH16D-FN16D

فروشنده

39,880,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

یخچال و فریزر دوقلو گرویتی مدل RH16D-FN16Dخرید یخچال برای خانه و خانواده از اهمیت فراوانی برخوردار است به‌خصوص خانم‌ها که بیشتر در آشپزخانه هستند به خرید یخچال و نوع آن توجه زیادی می‌کنند. توجه به اندازه یخچال، مدل و ویژگی‌های آن هنگام خرید بسیار مهم است. یخچال ها براساس شکل ظاهری به چنددسته دوقلو، ساید‌بای‌ساید‌ و‌ تک درب تقسیم بندی می‌شوند. یخچال های دو قلو دارای موتورهای جداگانه یعنی یخچال و فریزر جداگانه هستند همچنین این مدل یخچال ها از سیستم کمپرسور جداگانه ای برخوردارند و قسمت بیشتری را برای فریزر در نظرگرفته‌اند و مناسب خانواده‌هایی با اعضای بیشتر هستند. از این رو یخچال فریزر دو قلو گرویتی طبقات زیادی را برای فریزر تعبیه کرده تا مواد منجمدشده بیشتری را بتوان در آن جای داد.

برخی افراد به دلیل مشغله‌های کاری تمایل دارند که موادغذایی را فریز‌کرده و به مرور زمان مصرف کنند، بنابراین داشتن یک فریزر بزرگ برای آن‌ها اهمیت دارد. در یخچال و فریزرردو قلو برای هر یخچال و فریزر دو درب جدا در نظر گرفته است به همین دلیل به آن دو تکه هم گفته می‌شود.

 

* طراحی یخچال و فریزر دوقلو 16 فوت گرویتی مدل RH16D-FN16D : امروزه اکثر یخچال فریزرها به شکل بزرگ و حجیم ساخته می‌شوند، و افرادی که خانه‌های کوچکی دارند از این یخچال فریزرهای خیلی بزرگ نمی‌توانند استفاده کنند و در آشپزخانه آنها جایی برای چنین محصولات بزرگی نیست.از این رو یخچال‌و فریزر دو قلو16 فوت گرویتی مدل RH16D-FN16D با اینکه ابعاد آن کوچک است ولی بسیار جادار است و‌ می‌توان مواد غذایی زیادی در آن نگه‌داری کرد. این یخچال فریزر در هر بخش خود ۱6 فوت ظرفیت دارد که در مجموع ۳2 فوت گفته شده و این نشانگر کاربری بالای آن است.  یخچال و فریزر دوقلو 16 فوت گرویتی مدل RH16D-FN16D در دو رنگ سفید و نقره‌ای به بازار ارائه شده است.

در یخچال از سمت راست و در فریزر از سمت چپ باز و بسته می‌شود. باز ماندن در یخچال، منجر به خروج هوای سرد و افزایش مصرف انرژی برای تامین هوای سرد از دست رفته می‌شود. این مدل یخچال و فریزر جداگانه دارد و سیستم تعبیه شده در این یخچال، باز ماندن در را به شما اطلاع می‌دهد. روشنایی داخل یخچال توسط لامپ LED تامین می‌شود. لامپ‌های LED برخلاف لامپ‌های معمولی، گرمای زیادی تولید نمی‌کنند و با صرف انرژی کم‌تر، نور بیشتری تولید می‌کنند. در این مدل دستگیره‌هایی هماهنگ با آرگونومی بدن انسان طراحی شده است که درهای آن را به راحتی می‌شود باز و بسته کرد.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

350 لیتر

امکانات یخچال

بدون برفک

نمایشگر

آبسردکن

تعداد طبقات یخچال

7

تعداد طبقات درب یخچال

4

تعداد کشو

1 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

راست

سایر ویژگی‌های یخچال

سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل نمایشگر مجهر به قفل کودک سیستم نوفراست بدون نیاز به برفک زدایی در فریزر سیستم عیب یابی هوشمند سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی سیستم گردش هوای اختصاصی در هر کشوی فریزر فضای بسیار زیاد و مناسب طبقات شیشه ای نشکن جا لبنیاتی و جا بطری کشوی میوه و سبزیجات تازه پایه های قابل تنظیم و چر خ دار آلارم درب دارای سیستم آبسردکن داخلی سیستم انجماد سریع در فریزر

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
یخچال و فریزر دوقلو 16 فوت گرویتی مدل RH16D و FN16D با گنجایش کلی 529 لیتر، قطعاً فضایی مانند محصولات برودتی بزرگ ندارد اما با وجود 16 فوت بودن، هنوز هم یکی از گزینه‌های مناسب در این بخش محسوب می‌شود. سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر و پنل لمسی در کنار آبسردکن و دستگیره‌های عمودی، از بخش‌های پر رنگ طراحی این محصول است. تعداد هفت طبقه، یک کشو و چهار طبقه روی درب در محفظه یخچال و تعداد دو طبقه، پنج کشو و چهار طبقه روی درب فریزر، پیکربندی چینشی یخچال و فریزر دوقلو 16 فوت گروی ...بیشتر
یخچال و فریزر دوقلو 16 فوت گرویتی مدل RH16D-FN16D

39,880,000 تومان