یخچال و فریزر دوقلو 18 فوت آزمایش مدل Royal -N2265 R

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

یخچال و فریزر دوقلو ۱۸ فوت آزمایش مدل Royal -N2265 Rیخچال و فریزر دوقلو ۱۸ فوت آزمایش مدل Royal -N2265 R یکی از محصولات برند ایرانی آزمایش است. این محصول طراحی ساده‌ای دارد و در رده لوازم خانگی اقتصادی قرار می‌گیرد. اما قرار گرفتن این محصول در میان کالاهای اقتصادی باعث نشده که شرکت آزمایش در بکارگیری امکانات فنی در آن خساست به خرج دهد.

ویژگی دیگر یخچال و فریزر دو قلو آزمایش مدل Royal 2265 دارا بودن بالاترین بازده خنک کنندگی با برچسب انرژی پایین است. وجود سنسورهایی از جمله کنترل دما و کنترل دیجیتال باعث می شود نظارت بر دمای آن تسهیل یابد. سیستم کنترل دما سبب تازه و سالم ماندن میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی می شود.در ادامه به بررسی یخچال و فریزر دو قلو آزمایش مدل Royal 2265 می‌پردازیم.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

366 لیتر

امکانات یخچال

بدون برفک

نمایشگر

آبسردکن

تعداد طبقات یخچال

6

تعداد طبقات درب یخچال

6

تعداد کشو

2 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
يکي از محصولات آزمایش يخچال و فريزر دو قلو مدل Royal 2265 مي باشد.اين محصول مجهز به دریچه گردش هوای هوشمند است، اين ويژگي باعث مي شود که جريان هوا گردش پيدا کرده و سبب تازه ماندن محتويات داخل آن مي شود. سیستم گردش هوای چند گانه باعث می شود سرمای مطلوب داخل یخچال جریان داشته باشد. يخچال و فريزر دو قلو آزمایش مدل Royal 2265 مجهز به فیلتر نانو هوا که برای تصفیه هوای داخل یخچال تهویه شده است و مانع از پیچیدن بوی بد یخچال می شود و خاصیت آنتی باکتریال آن از کپک زدن مواد غذایی به م ...بیشتر
یخچال و فریزر دوقلو 18 فوت آزمایش مدل Royal -N2265 R