یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23یخچال فریزر دو قلو الکترواستیل Electro Unique ES23 با گنجایش یخچال و فریزر بسیار مناسب و در رنگ تیتانیومی تولید شده است که حجم کلی آن در بخش یخچال و فریزر به ۷۰۵ لیتر می‌رسد. این محصول در رده قیمتی خود ویژگی‌های مدرن و قابل توجهی ارائه می‌دهد که آن را تبدیل به یکی از گزینه‌های خوب در دسته یخچال و فریزر کرده است. پنج طبقه در بخش یخچال در اختیار مصرف کننده است که جنس طبقات از شیشه مقاوم و نشکن ساخته شده است. در بخش یخچال دو کشو نیز وجود دارد.

در بخش فریزر تعداد بالایی از کشوها طراحی شده است که به نه عدد می‌رسد و با استفاده از این قابلیت، نگرانی از نظر گنجایش یخچال و فریزر نخواهید داشت.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

385 لیتر

تعداد طبقات یخچال

4

تعداد طبقات درب یخچال

3

تعداد کشو

2 عدد

سایر ویژگی‌های یخچال

آبسردکن اتوماتيك با اتصال به آب شهري

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
الکترواستیل برای گسترش سبد محصولات خود یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترویونیک ES23 را کرد. یخچال و فریزری که فضای زیادی را در اختیار کاربران قرار داده تا نگران نگه داری از مواد غذایی نباشند. طراحی به روز و دسترسی آسان به امکانات و ویژگی‌های مهم این محصول را به گزینه ای مناسب تبدیل می‌کند. ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر برفک با تکنولوژی نوفراست، گنجایش 705 لیتر، آبسردکن و یخساز اتوماتیک و انجماد سریع در کمترین زمان، از مهمترین ویژگی‌ها است. در بخش طراحی، هوم‌بار به منظ ...بیشتر
یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل Electro Unique ES23