یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2028SS

  • نمودار مصرف انرژی

    A++

    A++

فروشنده

51,500,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

بررسی یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2028SSامروزه یکی از مهم‌ترین ملزومات هر خانواده، داشتن یخچال و فریزری مناسب و کارآمد است. این محصولات نه تنها به نگهداری مواد غذایی کمک می‌کنند، بلکه با ارائه ویژگی‌های هوشمندانه، به ارتقای کیفیت زندگی خانوارها نیز می‌انجامند. در این میان، یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2028SS، با برخورداری از طراحی نوآورانه و قابلیت‌های متنوع، گزینه مناسبی برای خانوارهای پرجمعیت ایرانی محسوب می‌شود.
اسنوا به‌عنوان یکی از برندهای پیشرو در تولید لوازم خانگی در ایران، همواره با ارائه محصولات نوآورانه و کیفی، سطح انتظارات مشتریان را ارتقا بخشیده است. این شرکت با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و طراحی‌های خلاقانه، توانسته است محصولات متنوعی را در راستای بهبود کیفیت زندگی مشتریان خود عرضه کند.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

394لیتر لیتر

تعداد طبقات یخچال

4

تعداد طبقات درب یخچال

5

تعداد کشو

2 عدد

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2028SS یکی از محصولات محبوب و باکیفیت این برند است. یخچال این مدل 4 طبقه با محیطی زیاد و گنجایشی بالا و 2 کشو دارد. استفاده از کشو و طبقات باعث شده تا تفکیک مواد غذایی برایتان آسان‌تر باشد. ظرفیت کلی این محصول 591 لیتر بوده که این میزان برای مصارف خانگی و خانواده‌های متوسط مناسب است. برای تهویه بهتر این مدل به سیستم گردش هواي سه بعدي و سرمایش دوگانه شده است. شرکت اسنوا در این مدل از حسگرهوشمند تشخیص دمای بیرونی و حسگر هوشمند داخلی برا ...بیشتر
یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2028SS

51,500,000 تومان