تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XCU765 سایز 55 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XCU765 سایز 55 اینچ قیمت اصلی 23,400,000 تومان بود.قیمت فعلی 21,900,000 تومان است.
بازگشت به محصولات

یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2261SS

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2261SSیخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS یکی از بهترین محصولات عرضه شده توسط شرکت اسنوا است. این محصول با مشهورترین یخچال‌های ساید بای ساید جهان برابری می‌کند؛ زیرا در ساخت آن از به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا استفاده شده است. همچنین هنگام طراحی داخلی و خارجی آن نکات ظریف و مهمی در نظر گرفته شده که علاوه بر زیبایی، کارآمدی آن را نیز افزایش می‌دهد. در کنار موارد نام برده شده رده انرژی +A و امکاناتی مانند آب‌سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک، آن را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است. موتور قدرتمند یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS یکی از بهترین موتورهای یخچال و فریزر در جهان است. کمپرسور اینورتر دیجیتالی آن، نقش مهمی در کیفیت بالا و ماندگاری محصول دارد. در این موتور، یک ریزپردازنده دیجیتالی برای کنترل سرعت دَوَران پره‌ها استفاده شده است. از این رو میزان انرژی مصرفی آن به خوبی قابل تنظیم است و دمای یخچال با سرعت بالایی به نقطه مورد نظر می‌رسد. به عبارتی این یخچال به یک سیستم هوشمند مجهز است که دمای آن را به سرعت پایین می‌آورد. در کنار این موارد باید اشاره کرد که این وسیله سروصدای خیلی کمی دارد؛ زیرا میزان صدای موتور آن فقط ۳۸ دسی‌بل است.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

394 لیتر

امکانات یخچال

نمایشگر

تعداد طبقات یخچال

4

تعداد طبقات درب یخچال

4

تعداد کشو

2 عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS یکی از محصولات محبوب و باکیفیت این برند است. یخچال این مدل 4 طبقه با محیطی زیاد و گنجایشی بالا و 2 کشو دارد. استفاده از کشو و طبقات باعث شده تا تفکیک مواد غذایی برایتان آسان‌تر باشد. ظرفیت کلی این محصول 591 لیتر بوده که این میزان برای مصارف خانگی و خانواده‌های متوسط مناسب است. برای تهویه بهتر این مدل به سیستم گردش هواي سه بعدي و سرمایش دوگانه شده است. شرکت اسنوا در این مدل از حسگرهوشمند تشخیص دمای بیرونی و حسگر هوشمند داخلی بر ...بیشتر
یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2261SS