یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525W

  • نمودار مصرف انرژی

    A++

    A++

فروشنده

34,400,000 تومان

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت برند جی پلاس با مدل GSS-P7525W یکی از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین محصولات شرکت جی پلاس است. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای امکانات متنوع و کاربردی است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل می‌کند. طراحی زیبا و مدرن، فضای داخلی بسیار وسیع و امکانات پیشرفته آن از جمله نقاط قوت این محصول محسوب می‌شوند.

از جمله نقاط ضعف این یخچال می‌توان به قیمت بالای آن در مقایسه با سایر مدل‌های موجود اشاره کرد. با این وجود، سایر ویژگی‌های مثبت این محصول آن را به گزینه‌ای مناسب و ارزشمند برای خریداران تبدیل می‌کند.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

332 لیتر

تعداد طبقات یخچال

4

تعداد طبقات درب یخچال

4

تعداد کشو

2 عدد

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل P7525W محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف در زمان سفر Holiday اشاره کرد.یخچال و فریزرهای برند جی پلاس دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی است و گنجایش بالای آن ام ...بیشتر
یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525W

34,400,000 تومان