یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت دوو مدل DS-3730MW

  • نمودار مصرف انرژی

    A+

    A+

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۵ فوت دوو مدل DS-3730MW از محصولات جدید و پرطرفدار شرکت دوو است که با طراحی جذاب و امکانات متنوع توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. در این مقاله به معرفی و بررسی این یخچال و فریزر می‌پردازیم:

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو ۳۵ فوت مدل DS-3730MW یک محصول بزرگ و با حجم داخلی بالاست که میتواند پاسخگوی نیاز خانواده‌های پر جمعیت باشد. این دستگاه دارای ظرفیت ۳۵ فوت مکعب است که به طور تقریبی معادل 771 لیتر است. بخش یخچال این محصول 500 لیتر و بخش فریزر آن 277 لیتر از این میزان فضا را به خود اختصاص داده است.

از نقاط قوت این یخچال میتوان به طراحی زیبا و مدرن، جنس با کیفیت بدنه، سیستم خنک کنندگی پیشرفته، امکانات متنوع و قابلیت‌های متعدد اشاره کرد. البته همانند هر محصول دیگری، این یخچال هم دارای برخی نقاط ضعف است که باید به آنها توجه داشت. به عنوان مثال میتوان به ابعاد بزرگ آن، وزن سنگین و قیمت نسبتا بالا اشاره کرد.

با این وجود به طور کلی این محصول دوو جزء یخچال‌های باکیفیت و با طراحی زیبا محسوب میشود که قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار میدهد. در ادامه به بررسی جزئیات و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

 

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

500 لیتر

تعداد طبقات یخچال

5

تعداد طبقات درب یخچال

6

تعداد کشو

2 عدد

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
ساید بای ساید، یکی از پرطرفدار ترین انواع یخچال فریزر است. یکی از دلایلی که باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید ساید بای ساید دارند، گنجایش و ظرفیت خوب آن است. معمولا خانواده‌ های پرجمعیت یا کسانی که مواد غذایی زیادی دارند، سراغ خرید این مدل می‌ روند. ساید بای ساید دوو سری پرایم 35 فوت مدل DS-3730MW مجهز به سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی است که باعث حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود. این ساید بای ساید 35 فوت دوو مجهز به کمپرسور ...بیشتر
یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت دوو مدل DS-3730MW