یخچال و فریزر 20 فوت امرسان مدل BFH20T

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

ساختار و بدنهیخچال  «امرسان» (Emersun)مدل «BFH20T» دستگاهی زیبا و شکیل است. این محصول به رنگ سفید ولی با دو طرح متفاوت (یک طرح ساده و یک طرح چرمی) تولید می‌شود. در قسمت بالایی یخچال یک درجه تنظیم قرار دارد دقیقا در جایی که دست کودکان به آن نمی‌رسد. در زیر یخچال پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار وجود دارد که امکان قرار دادن این محصول را روی سطوح شیب‌دار نیز ممکن و جابه‌جایی آن را آسان می‌کند. 

یخچال

این محصول امرسان دارای سه طبقه‌ی داخلی است و طبقات را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال می‌توان جا‌به‌جا کرد. طبقات شیشه‌ای هستند و دو صندوق کشویی و پلاستیکی در پایین‌ترین قسمت یخچال در نظر گرفته شده است که می‌توان میوه یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن قرار داد. یخچال امرسان مدل BFH20T دارای محفظه‌های مختلف روی در است که از آن‌ها می‌توان برای نگه‌داری بطری‌های کوچک و بزرگ، کره، پنیر و … استفاده کرد. البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود.

 

فریزر

فریزر این دستگاه دارای 4 کشو داخلی بزرگ و یک کشو کوچک است. کشو‌ها ساخته شده از پلاستیک محکم و مقاومی هستند و درون کشو باریک می‌توان قالب‌های پلاستیکی برای تهیه یخ قرار داد.در محفظه فریزر این دستگاه به مرور زمان برفک تشکیل می‌شود و برای حفظ کارکرد فریزر بهتر است به‌صورت دوره‌ای برفک‌زدایی شود.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

265 لیتر

تعداد طبقات یخچال

3

تعداد طبقات درب یخچال

4

تعداد کشو

2 عدد عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست

لزوم اتصال به شیر آب

ندارد

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
چه در زمستان و چه در تابستان، همیشه وجود یخچال و سردکننده‌ها یک نیاز اساسی است. این شاخه‌ی محصولی آن‌قدر اهمیت دارد که تولید آن در ابعاد و اشکال مختلف صورت می‌گیرد و شرکت‌های متنوعی در سراسر جهان برای نیازهای مختلف با توانایی مالی کم تا زیاد کالای خود را به بازار عرضه می‌کنند. در زندگی امروزی ِخانواده‌ها یخچال و فریزر معمولاً با هم تهیه می‌شود و از سری سایدبای‌ساید یا یخچال‌فریزرهای دوقلو استفاده می‌شود. این دستگاه‌ه ...بیشترطراحی 4 ارزش خرید 4 مصرف انرژی 4 کیفیت ساخت 4 امکانات و قابلیت ها 4 نکات مثبتگنجایش بالانکات منفیفریزر برفک‌گیر
یخچال و فریزر 20 فوت امرسان مدل BFH20T