تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH422N سایز 43 اینچ
تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43PH422N سایز 43 اینچ قیمت اصلی 11,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 10,838,180 تومان است.
بازگشت به محصولات

یخچال و فریزر 27 فوت سامسونگ مدل G26

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

انواع یخچال و فریزردستگاه‌های یخچال و فریزر به‌طور عمده به چند دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند. یخچال‌فریزرهای معمولی بالا و پایین، سایدبای‌سایدها، در فرانسوی، دوقلو، چهار در و مینی. هرکدام از این یخچال و فریزرها طراحی و امکانات به‌خصوصی دارند و برای افراد خاصی مناسب‌اند. در ادامه به معرفی برخی از این مدل‌ها می‌پردازیم: 

 

یخچال و فریزر‌های بالا و پایین همان یخچال‌های معمولی هستند که همه‌ی ما با آن‌ها آشناییم. این دستگاه‌ها از دو در، یکی برای یخچال و دیگری برای فریزر تشکیل شده‌اند که معمولا بخش یخچال گنجایش بیشتری دارد و ممکن است گنجایش کم فریزر آن‌ها برایتان اذیت‌کننده باشد؛ اما از طرف دیگر این نوع یخچال‌فریزرها فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب هستند. 

 

 

 

سایدبای‌سایدها یکی از مدل‌های بسیار محبوب یخچال‌فریزر هستند. این مدل‌ها طراحی زیبا و جذابی دارند و یخچال و فریزر آن‌ها در دو سمت دستگاه و به‌صورت سرتاسری از بالا تا پایین قرار دارند. 

 

 

یخچال‌فریزرهای در فرانسوی از طراحی متفاوتی برخوردارند و دارای دو در، در قسمت بالا و یک یا بیش از یک کشو در قسمت پایین هستند. این مدل از یخچال‌فریزرها به صورتی طراحی شده‌اند که دسترسی آسان به کشوی میوه‌ و سبزیجات و بخش فریزر و مواد منجمد وجود داشته باشد. 

 

 

 

یخچال‌فریزرهای دوقلو درواقع از یک یخچال و یک فریزر جداگانه تشکیل شده‌اند و برای کسانی مناسب‌اند که به فضای زیادی برای مواد منجمد احتیاج دارند.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

414 لیتر

تعداد طبقات یخچال

4

تعداد طبقات درب یخچال

5

تعداد کشو

2 عدد عدد

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست

لزوم اتصال به شیر آب

برای تولید یخ و آب سرد

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
می‌توان گفت یخچال و فریزرها از لوازم ضروری و کلیدی هر آشپزخانه‌ای هستند و نقش بسیار مهمی در حفظ و نگهداری مواد غذایی ایفا می‌کنند. یخچال‌فریزرها سال‌هاست که به کمک ما آمده‌اند تا بتوانیم به مدت طولانی مواد خوراکی را ذخیره و استفاده کنیم و شرکت‌های تولیدکننده‌ی این محصولات با به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید و پیشرفت چشمگیر در این حوزه همواره در تلاش‌اند تا نیازهای مختلف کاربران را به بهترین شکل پاسخگو باشند.استفاده‌ی ...بیشترطراحی 5 ارزش خرید 4 مصرف انرژی 4 کیفیت ساخت 4 امکانات و قابلیت ها 5 نکات مثبتسیستم خنک کننده‌ی دوگانه Twin Coolingداشتن فضای خالی بیشتر Space Maxنکات منفیمصرف انرژی نسبتا بالا
یخچال و فریزر 27 فوت سامسونگ مدل G26