یخچال و فریزر 30 فوت دیپوینت مدل T7S-W

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

یخچال و فریزر 30 فوت دیپوینت مدل T7S-Wدیپوینت یکی از برندهای با کیفیت ایرانی است که کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت با کالاهای مشابه کره‌ای رقابت می‌کند. یخچال و فریزر T7 برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که گنجایش یخچال برای آنها اهمیت زیادی دارد مناسب است. از مشخصه‌های بارز یخچال و فریزر T7S-W میتوان به سیستم نوفراست، آب‌سردکن و فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh 4 اشاره کرد. در ادامه به صورت کامل به بررسی این محصول می‌پردازیم.

طراحی بیرونی یخچال و فریزر 30 فوت دیپوینت مدل T7S-W : 

شرکت دیپوینت برای این محصول طراحی کلاسیک را در نظر گرفته‌است. ظاهر باکسی و مینیمال این محصول، پیش از هرچیز، نوعی به روز رسانی برای مدل‌های کلاسیک قدیمی است. ظاهر کشیده و عریض این دستگاه، پهنایی ۸۶ سانتی‌متری دارد که به گنجایش زیاد آن کمک کرده‌است. روی درب یخچال، یک آب ریز نیمه اتوماتیک قرار دارد که دسترسی به آن بسیار ساده‌است. عرض زیاد دستگاه باعث شده تا محصول ظاهری باکس مانند و پهن پیدا کند که برای بسیاری از کاربران جذاب است. اما دیپوینت برای فضای عریض بدنه فکری نکرده و امکانات دیگری مانند نمایشگر دیجیتال و هوم بار را به این سطح اضافه نکرده‌است.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

422 لیتر

امکانات یخچال

نمایشگر

تعداد طبقات یخچال

4

تعداد طبقات درب یخچال

4

تعداد کشو

2 عدد

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
یخچال و فریزر 30 فوت دیپوینت مدل T7S-W با طراحی ساده اما کاربردی و گنجایش بالا، یک گزینه ایده آل برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط است. این یخچال و فریزر با عرض زیاد خود، دارای گنجایش کلی 570 لیتر است که از این مقدار 422 لیتر مربوط به یخچال و 148 لیتر آن مربوط به فریزر است. نمایشگر با پنل لمسی، بخش مدیریت و کنترل دمای این یخچال و فریزر را بر عهده دارد که بر اساس طراحی یکپارچه، دیزاینی چشم نواز را ارائه می‌کند. چیدمان مواد غذایی در فضای داخلی با توجه به چهار طبقه، چهار طبقه روی ...بیشتر
یخچال و فریزر 30 فوت دیپوینت مدل T7S-W