یخچال 23 فوت و فریزر سیلور مدل SRF-105

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

طراحی و ساختهمانطور که گفته شد یخچال و فریزر مدل SRF-105 از مدل‌های بالا و پایین سیلور است که گنجایش 320 لیتر را برای ذخیره‌ی موادغذایی در اختیار شما قرار می‌دهد. این مدل در دو رنگ سفید و نقره‌ای طراحی شده است. درِ پایینی دستگاه به محفظه‌ی فریزر آن اختصاص داده شد. دستگیره‌ی یخچال و فریزر از نوع میله‌ای است و حالت خطی دارد. پنل تنظیمات یخچال روی درِ بالایی و در ارتفاع مناسب به دور از دسترس کودکان قرار گرفته است. این پنل مجهز به قفل کودک است و امکان تنظیم دمای یخچال و فریزر و دیگر تنظیمات اینچنینی از طریق آن وجود دارد.

فضای داخلی دستگاه با طبقات، قفسه و کشوهای متعدد تقسیم‌بندی شده است. مانند اکثر مدل‌های فریزر پایین، محفظه‌ی فریزر این دستگاه هم تماما از طبقات کشویی تشکیل شده است. شرکت سازنده چهار کشو برای این محصول درنظر گرفته است که باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی به مواد انتهایی هم دسترسی داشته باشید. نکته جالب‌توجه درمورد این کشوها، پوشش شفاف شیشه‌ای آن‌هاست. این پوشش باعث می‌شود که به راحتی بتوانید مواد غذایی داخل فریزر را مشاهده کنید.

فضای یخچال با سه طبقه و یک کشو تقسیم‌بندی شده است. کشوی بزرگ یخچال برای نگهداری میوه و سبزیجات و مواد حساس به رطوبت مناسب هستند. امکان تغییر ارتفاع قفسه هم فضای ایدئالی را برای نگهداری بطری نوشیدنی، ظرف سس، تخم‌مرغ، قوطی و سایر اقلام کوچک فراهم کرده است.

مشخصات فنی

مشخصات یخچال

گنجایش یخچال

320 لیتر

تعداد طبقات یخچال

3

تعداد طبقات درب یخچال

3

تعداد کشو

1 عدد

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
شاید بتوان گفت یخچال و فریزر اصلی‌ترین عضو هر آشپزخانه‌ای محسوب می‌شود و خرید آن تصمیم مهم و اثرگذاری است؛ چراکه این دستگاه قرار است سال‌ها در خانه‌ی شما باشد و هزینه‌ی زیادی هم بابت آن پرداخت می‌کنید. تکنولوژی و طراحی یخچال و فریزرها در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته است و این محصول در انواع مختلفی مانند سایدبای‌ساید، در فرانسوی، کمبی، دوقلو و چهاردر تولید می‌شود. پس بهتر است قبل از خرید با بررسی دقیق و جامع مدل‌های مخت ...بیشتر
یخچال 23 فوت و فریزر سیلور مدل SRF-105